Gyakori kérdések
Igyekeztünk egy csokorba szedni a leggyakoribb vásárlói kérdéseket. Ha nem találsz választ itt arra, amit szeretnél megtudni, e-mailben állunk rendelkezésedre. (katie.g.info@gmail.com)
- Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?
Legáltalánosabb gyakorlat, hogy a rendelés beérkezése (átutalás választása esetén az utalás beérkezését követő napon) elkészítjük a megrendelt terméket. A következő munkanapon fel is adjuk ezeket a csomagokat. Szerencsés esetben így akár a rendeléstől számított 3. munkanapon nálad lehet a termék. Ezek az adatok csupán tájékoztató jellegűek, esetleges csúszások előfordulhatnak a határidőkben. - A gravírozás, feliratozás szövegét hol adhatom meg?
A feliratozás szövegét megrendelés során a kosárnál lévő megjegyzés rovatba kérjük beírni.
Kérjük, figyelmesen olvasd el a termék képe után a termékleírást is! Nagyon sok információt, segítséget nyújtunk itt is a vásárláshoz! - Van-e lehetőség utánvétre?
Igen.
Kivétel: Mivel egyedi gyártású termékekről van szó, a 20.000 Ft-ot meghaladó megrendeléseket csak előre utalással tudjuk teljesíteni. - Mennyi a szállítási költség?
Foxpost csomagautomatába:
Banki előreutalás esetén: 1250 Ft
Házhozszállítás FoxPost futárral
Utánvét (fizetés a futárnak): 1750 Ft
Banki előreutalás esetén: 2290 Ft
Utánvét esetén (fizetés a futárnak): 2890 Ft - Melyik csomagküldő szolgálat hozza ki a csomagot?
FoxPost - Van-e lehetőség másfajta postázásra?
Sajnos nincs. - Van-e lehetőség személyes átvételre?
Sajnos nincs. - Egyedi elképzelésem van egy termékkel kapcsolatban, azt hogyan tudom megrendelni?
Minden esetben segítséget nyújtunk a termékleírásokban a termék oldalán. Kérjük, olvasd el! Ha ott nem találsz választ a kérdésedre, keress minket e-mailben (katie.g.info@gmail.com). - Leadtam a rendelésemet, de nem kaptam visszaigazolást? Mit tegyek?
Ha a spam-ban is megnézted, és nem találod, írj nekünk egy e-mailt (katie.g.info@gmail.com). - Rendelés után jutott eszembe, hogy mást is szeretnék még vásárolni. Mit tegyek?
Kérjük, írj nekünk egy e-mailt, hogy mit szeretnél még, és mi kiegészítjük a rendelésed. (katie.g.info@gmail.com) - Leadhatom e-mailben is a rendelést?
Kérjük, hogy a webshopból rendeld meg, amit szeretnél. - Saját fényképet szeretnék egy termékre. Ez lehetséges?
Sajnos nem. Saját fényképet nem tudunk gravírozni. - Találtam egy kulcstartót, ami tetszik, de a minták között nem találom olyan névvel, amit én szeretnék. Módosítható a név és a felirat?
Igen. A feliratozás szövegét megrendelés során a kosárnál lévő megjegyzés rovatba kérjük beírni.
Kérjük, figyelmesen olvasd el a termék képe után a termékleírást is! Nagyon sok információt, segítséget nyújtunk itt is a vásárláshoz! - Hol találom a számlaszámot, ahová utalni tudok?
Vásárlás után a visszaigazoló e-mailben. - Egy kulcstartót szeretnék rendelni. Lehet gravíroztatni a medál másik oldalára is?
Igen. A hátoldal gravírozása azonban feláras. Kosárba tétel előtt a legördülő menüben tudja beállítani a "Szöveget kérek a hátoldalra", vagy a „Grafikát kérek a hátoldalra” opciót. - Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit tehetek?
Kérjük, írj nekünk egy e-mailt a problémáról, hamarosan e-mailben reagálunk neked. (katie.g.info@gmail.com) - Lemondhatom-e a rendelést?
Ha egyedi szöveggel feliratozott, gravírozott terméket vásároltál, csak addig tudod lemondani, míg a gyártás el nem kezdődik. (A gyártás megkezdéséről e-mailben tájékoztatunk). A fogyasztóvédelmi törvény értelmében azonban nem illet meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Te kérésedre állítottunk elő, a Te elképzelésed szerint készül rá feliratozás, gravírozás. Így a webshopunkban található, a rendelésben leírt kéréseid alapján egyedileg gravírozott, nyomtatott, legyártott termékeinkre nem érvényes az elállási jog. - Cég nevére kérhetem a számlát?
Sajnos nem. A KATA törvény változása miatt a webshop szolgáltatásai, a vásárlás csak magánszemélyként (természetes személyként) lehetséges, számlát csak magánszemélyeknek tudunk kiállítani.