Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

» Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Igyekeztünk egy csokorba szedni a leggyakoribb vásárlói kérdéseket. Ha nem találsz választ itt arra, amit szeretnél megtudni, e-mailben állunk rendelkezésedre. (katie.g.info@gmail.com)

  • Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

    Legáltalánosabb gyakorlat, hogy a rendelés beérkezése (átutalás választása esetén az utalás beérkezését követő napon) elkészítjük a megrendelt terméket. A következő munkanapon fel is adjuk ezeket a csomagokat. Szerencsés esetben így akár a rendeléstől számított 3. munkanapon nálad lehet a termék. Ezek az adatok csupán tájékoztató jellegűek, esetleges csúszások előfordulhatnak a határidőkben.

  • A gravírozás, feliratozás szövegét hol adhatom meg?

    A feliratozás szövegét megrendelés során a kosárnál lévő megjegyzés rovatba kérjük beírni.
    Kérjük, figyelmesen olvasd el a termék képe után a termékleírást is! Nagyon sok információt, segítséget nyújtunk itt is a vásárláshoz!

  • Van-e lehetőség utánvétre?

    Igen.
    Kivétel: Mivel egyedi gyártású termékekről van szó, a 20.000 Ft-ot meghaladó megrendeléseket csak előre utalással tudjuk teljesíteni.

  • Mennyi a szállítási költség?

    Foxpost csomagautomatába:

    Banki előreutalás esetén: 1250 Ft
    Utánvét (fizetés a futárnak): 1750 Ft 

    Házhozszállítás FoxPost futárral 

    Banki előreutalás esetén: 2590 Ft
    Utánvét esetén (fizetés a futárnak): 3190 Ft

  • Melyik csomagküldő szolgálat hozza ki a csomagot?
    FoxPost 

  • Van-e lehetőség másfajta postázásra?
    Sajnos nincs.

  • Van-e lehetőség személyes átvételre?
    Sajnos nincs.

  • Egyedi elképzelésem van egy termékkel kapcsolatban, azt hogyan tudom megrendelni?
    Minden esetben segítséget nyújtunk a termékleírásokban a termék oldalán. Kérjük, olvasd el! Ha ott nem találsz választ a kérdésedre, keress minket e-mailben (katie.g.info@gmail.com).

  • Leadtam a rendelésemet, de nem kaptam visszaigazolást? Mit tegyek?
    Ha a spam-ban is megnézted, és nem találod, írj nekünk egy e-mailt (katie.g.info@gmail.com).

  • Rendelés után jutott eszembe, hogy mást is szeretnék még vásárolni. Mit tegyek?
    Kérjük, írj nekünk egy e-mailt, hogy mit szeretnél még, és mi kiegészítjük a rendelésed. (katie.g.info@gmail.com)

  • Leadhatom e-mailben is a rendelést?
    Kérjük, hogy a webshopból rendeld meg, amit szeretnél.

  • Saját fényképet szeretnék egy termékre. Ez lehetséges?
    Sajnos nem. Saját fényképet nem tudunk gravírozni. 

  • Találtam egy kulcstartót, ami tetszik, de a minták között nem találom olyan névvel, amit én szeretnék. Módosítható a név és a felirat?
    Igen. A feliratozás szövegét megrendelés során a kosárnál lévő megjegyzés rovatba kérjük beírni.
    Kérjük, figyelmesen olvasd el a termék képe után a termékleírást is! Nagyon sok információt, segítséget nyújtunk itt is a vásárláshoz!

  • Hol találom a számlaszámot, ahová utalni tudok?
    Vásárlás után a visszaigazoló e-mailben.

  • Egy kulcstartót szeretnék rendelni. Lehet gravíroztatni a medál másik oldalára is?
    Igen. A hátoldal gravírozása azonban feláras. Kosárba tétel előtt a legördülő menüben tudja beállítani a "Szöveget kérek a hátoldalra", vagy a „Grafikát kérek a hátoldalra” opciót.

  • Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit tehetek?
    Kérjük, írj nekünk egy e-mailt a problémáról, hamarosan e-mailben reagálunk neked. (katie.g.info@gmail.com)

  • Lemondhatom-e a rendelést?
    Ha egyedi szöveggel feliratozott, gravírozott terméket vásároltál, csak addig tudod lemondani, míg a gyártás el nem kezdődik. (A gyártás megkezdéséről e-mailben tájékoztatunk). A fogyasztóvédelmi törvény értelmében azonban nem illet meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Te kérésedre állítottunk elő, a Te elképzelésed szerint készül rá feliratozás, gravírozás. Így a webshopunkban található, a rendelésben leírt kéréseid alapján egyedileg gravírozott, nyomtatott, legyártott termékeinkre nem érvényes az elállási jog.
  • Cég nevére kérhetem a számlát?

    Sajnos nem. A KATA törvény változása miatt a webshop szolgáltatásai, a vásárlás csak magánszemélyként (természetes személyként) lehetséges, számlát csak magánszemélyeknek tudunk kiállítani.

OTMxNjZiY